În lumea afacerilor moderne, prezența online este esențială pentru orice companie care dorește să aibă succes. Un website bine realizat poate fi o modalitate excelentă de a vă prezenta produsele sau serviciile, de a vă conecta cu clienții și de a genera vânzări.
Este crearea unui website o investiție sau o cheltuială?
Răspunsul la această întrebare depinde de o serie de factori, inclusiv obiectivele afacerii dumneavoastră, tipul de website de care aveți nevoie și modul în care îl veți utiliza.
Creare oricărui website pornește de la obiectivele care trebuiesc îndeplinite. Trebuie astfel clădită acea listă de obiective generale dar și particulare pe care website-ul trebuie să fie capabil să le livreze prin intermediul paginilor și funcțiilor prezente.
Website-ul clădit reprezintă este o carte de vizită digitală pentru afacerea dumneavoastră.
Pentru a dovedi și explica de ce unele website-uri nu vor depăși niciodată stadiul de cheltuială, vom folosi ca paralelă deschiderea unei prezențe fizice, fie într-un spațiu comercial, fie pe o stradă principală.
Întrebări pentru antreprenori:
• De ce un spațiu fizic trebuie amenajat, însă un website nu trebuie personalizat afacerii pe care o deservește?
Dacă nu se fac compromisuri în ceea ce privește amenajarea și dotarea unui spațiu fizic pentru desfășurarea activității comerciale, de ce se caută compromisuri și scurtături atunci când se clădește un website?
Oare website-ul nu are același rol în afacere precum o prezență fizică?
• Dacă locația este principalul aspect care afectează vânzările, de ce atunci când vorbim despre un website, optimizarea și promovarea sunt lăsate la urmă?
Oare locația, optimizarea și promovarea nu au același rol în cadrul afacerii?
Iată de ce atenția pe care proprietarul o acordă website-ului se reflectă în rezultatele acestuia!
În mod tradițional, dezvoltarea site-ului web a fost considerată o cheltuială. Această abordare se baza pe ideea că site-urile web au o durată de viață scurtă iar costurile sunt similare cu cele ale publicității. Ca urmare, costurile de dezvoltare a site-ului web erau deduse din veniturile unei companii în anul în care erau suportate iar website-ul devenea astfel doar o metodă de a reduce din valoarea impozitului datorat la stat.
Această abordare avea un avantaj pe termen scurt: reducea venitul impozabil al unei companii, ceea ce putea duce la beneficii fiscale imediate. Cu toate acestea, nu reflecta valoarea pe termen lung pe care un site web bine conceput și întreținut ar putea-o aduce unei afaceri.
Între timp lucrurile sau mai schimbat, multe companii tratează website-urile ca pe niște active ceea ce reflectă faptul că site-urile web pot aduce beneficii pe termen lung.
Clădirea oricărui tip de website este o investiție. Dar cum ne asigurăm că investiția este una bună și nu doar o cheltuială?
De ce Smart Web Impact?
Fără template-uri și platforme gratuite!
Totul este creat de la zero
Responsive
Compatibil cu orice dispozitiv
Promovare inclusă
Creare advertoriale și de link-uri externe
Garanție pe viață
Pentru stabilitate și integritate.
Creare website tehnologic actual!
Website-ul clădit utilizează ultimile tehnologii (versiuni) disponibile în domeniu?
Spre exemplu, în momentul scrierii acestui articol, PHP-ul a ajuns la versiunea 8.2.
Toate versiunile de PHP până la 7.4 inclusiv, sunt declarate "end of life", însemnând că nu vor mai beneficia de update-uri de securitate.
Asta nu înseamnă că dacă aveți un website clădit cu PHP 6 veți fi invadați de tot felul de atacuri informatice.
Motivul real pentru care menționăm verisunile actuale este dat de răspunsul la o întrebare elementară: Ați achita prețuri de 2024 pentru un produs apărut pe piață în trecut? Ați plăti preț de 2024 pentru un telefon Iphone 10, sau un Samsung S20?
Având acest context este oare relevant să vă asigurați că tehnologiile utilizate în clădirea website-ului dumneavoastră sunt de ultimă generație?
La fel se poate spune și despre aspectul grafic!
Primul contact cu un website este de o importanță covârșitoare. Un website profesionist captivază atenția vizitatorilor încă de la prima interacțiune. Pentru a atinge acest obiectiv, esențial este să adoptați un design atrăgător care să se traducă într-o experiență vizuală pozitivă. Design-ul trebuie să se alinieze cu identitatea de brand a companiei și să se adapteze la publicul țintă.
Dar și să respecte noile tendințe din web design și comportamentul vizitatorilor!
Un aspect intuitiv și o structură bine organizată facilitează navigarea, încurajând vizitatorii să petreacă mai mult timp pe site. Pe de altă parte, un site amator, cu probleme de formatare, grafică precară și dificultăți de navigare, poate respinge potențialii vizitatori încă din faza inițială, fără ca aceștia să exploreze oferta de produse sau servicii.
Începeți cu o cercetare aprofundată a publicului țintă.
Este important să înțelegeți nevoile și dorințele publicului țintă pentru a crea un design care să fie relevant pentru aceștia.
Dezvoltați o strategie clară pentru website.
Înainte de a începe să proiectați, este important să aveți o idee clară despre ceea ce doriți să obțineți cu website-ul dumneavoastră.
Lucrați cu un profesioniști.
Design-ul și structura website-ului pornește cu publicul țintă al domeniului de activitate pentru care se va construi website-ul.
Investiția într-un design personalizat nu este doar o opțiune estetică, ci un pas esențial în construirea unei prezențe online de succes!
De exemplu, pentru companiile de produse digitale, un design mai tehnologic poate fi potrivit, în timp ce o firmă de avocatură ar prefera o abordare mai serioasă. În cazul unui site de cafenea, se poate opta pentru tonuri dinamice sau chiar blânde. Varietatea opțiunilor este nelimitată.
Investiția în crearea unui site web profesional, personalizat și adaptat, oferă posibilitatea imediată de a exprima identitatea distinctivă a brandului. Fără această investiție, există riscul de a fi limitat la utilizarea unor modele standard (template-uri gratuite), care nu permit modificări semnificative.
Creare website:
De ce Smart Web Impact?
Creare website
Design unic, logo, Panou de Control (pentru administrarea conținutului), adrese de E-mail. Totul dezvoltat de la zero, fără platforme gratuite (opensource)!
Conținut
Noi creem conținutului (text și imagini) din pagini în baza indicațiilor și cerințelor dumneavoastră.
Experiențe mai bune
Creșterea calității interacțiunii client - companie pentru business-ul deservit. Secțiuni și automatizări cu scopul de a crește interacțiunea și satisfacerea clienților dumneavoastră.
Pachet de Branding
Primiți alături de website, un pachet de branding care include design carte de vizită, foi cu antet, documente word, semnături în mail etc.
Domeniu și găzduire
Includem domeniu .ro, Certificat SSL Secure și găzduire pentru primele 24 de luni! Instalarea și configurarea corectă a website-ului este de asemenea inclusă.
Promovare online
Inclus: advertoriale și link-uri externe cu trafic garantat către website-ul dumneavoastră.
Smart Analytics
Sistem custom de analiză a traficului în vederea scăderii bugetului necesar campaniilor de promovare.
Siguranţă sporită!
Codul website-ului NU este open-source, adică disponibil online gratuit spre descărcare de către oricine.
Creare website web profesional și atractiv!
Afacerea dumneavoastră se află în plină expansiune și aveți nevoie de o prezență online puternică pentru a vă conecta cu clienții potențiali și pentru a crește vânzările? Dacă răspunsul este da, atunci crearea unui website profesional și atractiv este o investiție esențială pentru succesul dumneavoastră.
Crearea unui website de calitate superioară nu este doar o investiție strategică, ci și o platformă de comunicare cu publicul țintă. Privind în perspectivă, de la o structură navigațională sofisticată până la un design vizual captivant, fiecare detaliu contribuie la crearea unei experiențe unice pentru vizitatori.
Iată câteva sfaturi pentru a crea un site web profesional și atractiv din punct de vedere structural:
• Folosiți un design care să fie în concordanță cu identitatea de marcă a companiei dumneavoastră.
• Faceți website-ul dumneavoastră ușor de navigat.
• Utilizați imagini și grafică de înaltă calitate.
• Actualizați conținutul paginilor în mod regulat.
• Adăugați frecvent conținut nou și relevant domeniului deservit.
• Clădiți pagini separate pentru fiecare serviciu/produs oferit de firma dumneavoastră.
Dacă sunteți pregătiți să faceți următorul pas pentru afacerea dumneavoastră și să creați un website profesional și atractiv, contactați-ne astăzi pentru a afla mai multe despre serviciile noastre. Echipa noastră de experți vă poate ajuta să creați un website care să vă îndeplinească nevoile specifice și să vă ajute să atingeți obiectivele de afaceri.
Cereți detalii despre Creare website: investiție sau cheltuială? Partea 1
Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu vă implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!
Vizitatorii au mai citit:
Aspecte complementare subiectului Creare website: investiție sau cheltuială? Partea 1:
Partea a II-a Creare website: investiție sau cheltuială?
În această parte discutăm despre, dar și oferim soluții despre atragerea clienților!
Avantajele unui website personalizat
Având în vedere concurenta existentă pe piaţă, importanţa prezenţei online a...
Platforme opensource: avantaje şi dezavantaje
Avantaje şi dezavantaje alături de câteva puncte de vedere despre platformele opensource.
Crearea unui website pas cu pas
Care sunt paşii pentru crearea unui website de calitate, indiferent de tipul acestuia?
Ce este un "website custom / personalizat"?
Termen întâlnit frecvent în soluțiile oferite pentru dezvoltarea website-ului...
De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului?
Ghidul website-ului productiv: De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului dumneavoastră?
10 provocări ale antreprenorilor (și soluțiile) cu privire la website-ul afacerii!
Iată lista și soluțiile