[GHID] De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului dumneavoastră?

[GHID] De ce clientul ar acționa favorabil obiectivului dumneavoastră?

Prin "a cumpăra" facem referire la orice acțiune pe care o așteptați din partea vizitatorului pentru îndeplinirea obiectivului dumneavoastră în ceea ce privește pagina web, sau întreg website-ul.
Dacă un vizitator vă citește pagina, tot "cumpără" ceva și anume: "cumpără informația" disponibilă pe respectiva pagină, iar moneda cu care plătește este cea mai prețioasă valută: timpul său.

Dar, mai întâi, să vedem de ce clientul nu ar cumpăra de la dumneavoastră.
În primul rând, șansele sunt foarte mari ca prospectul dumneavoastră (potențialul client) să fie deja educat. Website-ul dumneavoastră nu este singurul pe nișă, corect?
Dacă este, felicitări: sunteți printre puținii norocoși. Dar și așa, ce obțineți pe o parte, se transformă într-o provocare pe alte părți. Companiile care sunt lipsite de concurență, care au un produs/serviciu extrem de nou, au provocarea familiarizării pieței cu respectivul produs sau serviciu. Asta înseamnă că focusul lor este axat pe educarea pieței, dar și pe expunerea convingătoare a beneficiilor respectivului produs sau serviciu.

Dar să revenim.
În momentul în care prospectul este deja educat sau parțial educat referitor la produsul și/sau serviciul dumneavoastră, numai asta, în sine, ar trebui să vă spună că sunt șanse mari ca acel prospect să fi trecut deja pe la concurență, sau să fiți parte din această călătorie.
Și acum vine întrebarea inevitabilă pe care, în mod sigur, o puteți intui:
Cu ce vă diferențiați de concurență, într-un mod suficient de atractiv și valoros, pentru ca prospectul să cumpere de la dumneavoastră?

Dacă singurele atuuri comunicate sunt:
 • Noi suntem cei mai buni!
 • Noi suntem profesioniști!
 • La noi este cel mai ieftin!
 • Noi avem cea mai mare experiență!
șansele sunt mari ca nici măcar să nu intrați în lista scurtă de potențiali comercianți de la care prospectul dorește să cumpere.
Astfel de "vechituri de marketing" sunt deja cunoscute dar, mai ales, respinse instant de majoritatea vizitatorilor potențiali clienți.
Majoritatea, chiar în mod inconștient.

Știți că puteți pierde un client doar prin simpla menționare a unui astfel de presupus avantaj?
Pentru a evita acest lucru este necesar să identificați lucrurile reale și de valoare pentru client, capabile să vă diferențieze pozitiv de concurență.

Oferta Unică de Vânzare

Cea mai puternică armă în arsenalul dumneavoastră se numește Oferta Unică de Vânzare. Deoarece aceasta nu este un articol de marketing, nu vom insista prea mult pe asta.

Prin studierea concurenței și identificarea elementelor care vă diferențiază, puteți crea o astfel de ofertă unică de vânzare irezistibilă pentru potențialul client.
În acest sens, puteți utiliza beneficiile serviciului / produsului, dar și lucrurile descoperite din răspunsul la întrebarea
Cine este clientul meu?

Din oferta unică de vânzare trebuie să rezulte caracteristicile unice, beneficiile și valoarea pe care o livrați către potențialul client, acel set de elemente unice, pe care nici un alt concurent nu le poate oferi.
Și da, funcționează și în mediul online.

Nu vă necăjiți că n-o nimeriți din prima. Nu vă împiedică nimic s-o schimbați cu una mai bună, atunci când precedenta nu mai funcționează.
Creați, testați, măsurați, ajustați sau schimbați. Când nu mai funcționează conform așteptărilor, o luați de la capăt.

Cere detalii De ce clientul ar acționa favorabil?

Cereți detalii despre
De ce clientul ar acționa favorabil?

Completarea și trimiterea formularului de mai jos vă te implică financiar și/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!

Smart Web Impact

Ghidul Website-ului Productiv!

Care este concurența ta?

3. Care este concurența ta?

Fără a-ți cunoaște concurența, nu vei fi capabil să fii diferit de aceștia.

citește
Conținutul website-ului tău, partea 1

5. Conținutul website-ului tău, partea 1

Elementul cheie al fiecărei pagini...

citește