Optimizarea SEO implică o serie de acţiuni specifice cu scopul de a îmbunătăţi pozitionarile website-ului în cadrul paginii cu rezultatele organice a robotului de căutare. Aceste acţiuni specifice sunt de două feluri: onpage (onsite) şi offpage.
În stabilirea unui preţ pentru optimizarea seo, este necesar să avem în vedere următoarele aspecte:
Preţ Optimizare SEO Onpage
Optimizarea SEO onpage se referă la totalitatea modificărilor executate asupra codului sursă şi a conţinutului care apare în TOATE paginile website-ului.
Optimizarea SEO onpage se execută NOMINAL, pentru fiecare pagină!
Iată de ce este importantă o analiză corespunzătoare. Utilizând diverse analizatoare de specialitate, se pot identifica uşor acei parametri unde website-ul necesită atenţia noastră.
Odată expuse problemele care necesită atenţie, rămâne doar să identificăm calitatea codului sursă şi a structurii website-ului.
Majoritatea website-urilor clădite utilizând platforme gratuite sunt focusate doar pe aspecte legate de funcţionalitate, nu pe calitatea codului sursă sau a optimizării acestuia.
Costul pentru optimizarea seo onpage este dat în funcţie de uşurinţa cu care modificările necesare se pot implementa în platforma existentă.
La unele website-uri poate fi nevoie să se modifice sistemul de upload al imaginilor deoarece acestea au denumiri numerice ( ex: DS12562.jpg in loc de subiect-pagina.jpg), însemnând practic un efort dublu: odată modificarea codului sursă astfel încât sistemul de upload să modifice automat denumirea imaginii, apoi re-upload pentru fiecare imagine.
Da, toate paginile din website trebuie luate manual şi verificate: acolo unde sunt imagini adăugate din Sistemul de Administrare, acele imagini trebuie "reurcate";
Poate fi nevoie să refacem tot conţinutul din pagini datorită fie editoarelor generale prezente în platformele gratuite, editoare care formatează textele inserând nenumarate coduri de formatare care generează erori de nesting, sau coduri care taie efectiv anumite cuvinte; fie calităţii precare a conţinutului existent, caz în care sunt necesare reformulări şi adăugări diverse cu scopul ca noul conţinut să comunice atât subiectul către roboti dar şi să livreze obiectivul setat pentru vizitatori.
Și da: atunci când există concurenţă notabilă, orice scăpare contează. Fiecare parametru contează pentru că veți fi depunctat. Iată cum devine urgentă editarea textelor din tot website-ul.
Gândiți-vă ce înseamnă asta la un magazin online cu minim 1000 de produse!
În unele cazuri există situaţia ca platforma existentă să nu suporte modificările necesare, caz în care ar trebui să vă gândiți serios la refacerea site-ului.
Simpla existentă a website-ului, nu înseamnă că va aduce rezultate! Este important ca fiecare pagină să comunice eficient subiectul principal către roboţii de căutare.
Preţ Optimizare SEO Offpage
Optimizare SEO Offpage, se referă la numărul şi calitatea linkurilor către site-ul dumneavoastră, link-uri care vin din alte site-uri. Cerinţele pentru optimizare seo offpage includ obţinerea de link-uri de calitate (recomandări) către website destinatar.
Cuvântul de ordine este calitatea, nu cantitatea!
Trebuie astfel să creăm articole (text) de specialitate care tratează cuvantul/expresia cheie pentru care se doreşte obţinerea de rezultate.
Apoi trebuie să postăm/publicăm aceste articole pe website-uri care se bucura de autoritate mare în google.ro!
Vorbim astfel de puterea recomandării, unde dacă un website considerat deja autoritar recomandă un alt website pe merit, motorul de căutare va mări autoritatea trimiţând mai mult trafic prin plasarea superioară în pagina de rezultate pentru acele expresii cheie relevate recomandării făcute. Cu alte cuvinte, website-ul recomandat primeşte autoritate din partea website-ului care a făcut recomandarea. Sigur, website-ul recomandat trebuie să dovedească calitatea, trebuie să devină o sursă de conţinut.
Pentru a analiza calitatea recomandării robotul are la dispoziţie mai multe metode, metode printre care se enumără şi bounce-rate-ul paginii recomandate.
Bounce-rate analizează cât timp stă vizitatorul pe pagină. Dacă acesta stă puţin, pagina va avea o valoare bounce-rate mare, prin urmare robotul "concluzionează" că recomandarea nu este bună pentru că vizitatorii nu stau să citească, deci conţinutul paginii recomandate lasă de dorit.
Mai este analizat şi dacă vizitatorul cu pricina părăseşte pagina pentru a vizita alt website, sau dacă părăseşte pagina pentru că a deschis o altă pagină din același website...
Revenind la recomandări, cu cât este mai mare autoritatea website-ului din partea căruia solicităm recomandarea, cu atât proprietarul acestuia cere mai mulţi bani pentru includerea articolului în paginile site-ului său. Apoi, cu cât concurenţa pe un anumit keyword este mai mare, cu atât avem nevoie de site-uri cu autoritate suficient de mare pentru includerea articolelor în cauză.
Nu uitați că fiecăre articol trebuie să fie unic atât fată de ce conţinut există deja in paginile website-ului, cât şi faţa de ce s-a postat deja pe alte website-uri.
Costul optimizării SEO
Discuţia este mult mai complexă, însă ce trebuie să reţineți, este că fiecare link de calitate către site-ul dumneavoastră reprezintă un vot de încredere în faţa robotului de căutare. Dacă este și urmat de conţinut de calitate pentru expresia cheie în baza căreia se face recomandarea, adică a subiectului paginii.
Recomandarea despre care vorbim trimite şi vizitatori ai website-ului care vă recomandă pagina, link-ul cu pricina nefiind accesat doar de roboţi. Dacă articolul respectiv este o resursă de valoare pentru vizitatorii website-ului care vă recomandă, aceştia vor dori să afle mai multe.
Din acest motiv, seo offpage poate fi uşor confundat cu promovarea online.
Cum era directoarelor web şi a comentarilor prin bloguri a apus de mult, seo offpage a devenit chiar interesat pentru că nu orice website poate fi utilizat în vederea obţinerii de recomandări capabile să ne livreze rezultatele dorite.
Dacă aveți întrebări despre costul optimizării seo, tot ce trebuie să faceți este să utilizați formularul pentru a ne solicita detalii suplimentare.
Cereți detalii despre Preţ Optimizare SEO
Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu vă implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate în baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!