Fiecare website este alcătuit dintr-un grup de pagini web care sunt legate una de alta şi care definesc o structură.
Elementul cheie al fiecărei pagini este conţinutul acesteia.
Întâlnit mai mult în forma din limba engleză, content-ul este cel mai important aspect al website-ului dumneavoastră. Este motivul real care stă la baza internetului, dar în acelaşi timp, este şi motivul cel mai important pentru care vizitatorul decide să vă acceseze website-ul.
Content is King!
Conţinutul paginii web este regele absolut al website-ului dumneavoastră.
Este motivul pentru care primiți vizite, motivul pentru care scopul paginii, obiectivul acesteia este atins, sau motivul pentru care vizitatorul părăseşte website-ul.
Este motivul existenţei listei de avantaje şi beneficii pe care un website le oferă.
Conţinutul unei pagini este compus din text, imagini, video, fişe tehnice, manuale, legături (links) şi acţiuni specifice cerute vizitatorului.
Toate se aplică domeniului dumneavoastră de activitate? Depinde de obiectivul setat pentru pagina în cauză.
Cu toate acestea, identificarea şi scrierea efectivă a conţinutului este una din cele mai solicitante aspecte care fac parte din construirea unui website.
O planificare bună identifică scopul principal al paginii. Fără un scop este uşor pentru conţinut doar să ocupe spaţiu, fără a oferi nimic folositor.
Fiecare pagină trebuie să urmeze, să livreze un scop prestabilit, nu doar să existe pur şi simplu.
Conţinutul paginii web are următoarele obiective:
• Stabilirea contactului
Indiferent că vizitatorul accesează prima pagină din website, sau o pagină din interior, acesta stabileşte contactul între vizitator şi afacere.
• Indeplinirea scopului pentru care pagina a fost creată.
Pagina nu există pur şi simplu, conţinutul trebuie să livreze scopului paginii. Acest scop este în general o acţiune care este aşteptată de la vizitator.
Multă monedă se bate pe calitate.
Calitatea conţinutului este relativă si cu siguranţă nu veți putea să-i mulţumiți pe toţi. Dar acesta nici nu este obiectivul principal.
Calitatea conţinutului paginii web este definită de abilitatea acestuia de a livra obiectivul paginii.
Conţinutul paginii web, întrebări de bază:
Ce doresc să facă pagina?
Care este obiectivul pe care doresc să-l ating?
Care este scopul existenţei acestei pagini?
Unul din lucrurile importante pe care trebuie să-l reţinem este că majoritatea vizitatorilor nu citesc tot, ci "scanează" paginile în căutarea conţinutului relevant pentru ei.
Un alt lucru la fel de important este dat de realitatea că avem la dispoziţie doar câteva secunde pentru a convinge vizitatorul să rămână pe pagină.
Iată de ce este important cum formatați conţinutul şi cât de uşor este ca vizitatorul să identifice aspecte cheie importante care vor conduce la obţinerea scopului paginii.
Optimizarea manuală a continuţului
Unul din motivele pentru care rezultatele întârzâie să apară este realitatea că proprietarul website-ului trebuie să-şi creeze singur conţinutul din pagini.
Și evident, abilitatea de a scrie text "prietenos" motoarelor de căutare, reprezintă o provocare.
Pentru a elimina această problemă, după ce website-ul este gata, noi "vom peria" conţinutul adăugat în pagini de către proprietar/beneficiar, scopul fiind atât şlefuirea finală dar, cel mai important, asigurarea că acel text este "prietenos" motoarelor de căutare şi are abilitatea de a comunica eficient şi corect subiectul cheie.
La fiecare proiect creat de noi, vom edita manual un număr suficient de pagini astfel încât să fim siguri că textul şi exprimarea livrează atât obiectivul paginii cât şi relaţia corespunzătoare cu roboţii de căutare. Se verifică mai multe aspecte, precum duplicate content, link-uri moarte şi alte aspecte tehnice importante pentru SEO onpage.
Aceste verificări şi modificări/ajustări ale textelor fac parte din procedura noastră de verificare a calităţii înainte de a livra un proiect şi nu implică costuri suplimentare pentru proprietar.
Nu contează cât de bun vi se pare conţinutul, contează doar abilitatea acestuia de a-ţi livra rezultatele dorite. De aceea trebuie să monitorizați şi să măsurați eficienţa. Scopul este atingerea obiectivului, nu doar să aveți text şi imagini în pagină.
Cereți detalii despre Despre conţinutul paginii web
Completarea şi trimiterea formularului de mai jos nu vă implică financiar şi/sau contractual, scopul fiind stabilirea contactului.
Datele sunt expediate la adresa de e-mail office@, nefiind stocate În baza de date.
Toate câmpurile sunt obligatorii!